Hola Elefants! 👋
Avui... fem Música i Psicomotricitat! Mireu el vídeo:
1.- Activació – escalfament
És molt important abans de començar a fer qualsevol
activitat física, moure, estirar i escalfar el nostre cos. A través d'aquesta
cançó podreu preparar-vos per començar el circuit!
Cançó anglès “ Head, Shoulders Knees & Toes”
Aquí us en deixem l’enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY
2.- “ Els salts”
Saltar és un moviment molt saludable pel nostre
cor, ja que afavoreix la resistència muscular, cardiovascular i respiratòria.
També en ajuda a millorar la nostra coordinació, tant dels braços com dels
peus. Saltar ajuda als nens i nenes a prendre consciència corporal i els ajuda
a augmentar la fluïdesa i la sincronització dels seus moviments. Així doncs,
amb aquest exercici que, a més a més, té una part plàstica, els nens i
nenes s'ho passaran d'allò més bé i podran exercitar el seu cos.
·
Primer
de tot hem de preparar els materials:
o Paper de colors
o Tisores
o Un plat per poder fer tots els cercles iguals
o Una bamba/sabata per poder calar-ne la sola
A l’enllaç que us proporcionem a continuació podreu
veure en què consisteix exactament l’exercici i com cal dur-lo a terme: https://www.youtube.com/watch?v=wWSrSX7RYN8
3.-“L’espia”
Per tal de realitzar aquest exercici necessitareu
disposar d'aquests materials o alguns de similars:
o Cintes
o Cinta adhesiva
4.- “ Que no
caiguin les pilotes!”
Aquest exercici tan divertit ajudarà als nens i
nenes a desenvolupar la seva coordinació oculomotora (ull-mà i ull-peus), ja
que hauran d'estar atents a què les pilotes no els hi caiguin de les mans i, a més a més, a
no tombar les ampolles que estan situades a terra en forma de circuit. Els ulls
ens ajuden a dirigir l'atenció i donar-li informació al nostre cervell perquè
aquest sàpiga situar el nostre cos en l'espai. Així és com fem servir les
nostres mans i peu de manera simultània i coordinada, d'acord amb la informació
visual.
Per realitzar aquest exercici necessitarem primer de tot, preparar els materials, ja que té una part plàstica i artística. Un cop preparats els materials, ja podrem col·locar-los en l'espai. Aquí en teniu el llistat:
Per realitzar aquest exercici necessitarem primer de tot, preparar els materials, ja que té una part plàstica i artística. Un cop preparats els materials, ja podrem col·locar-los en l'espai. Aquí en teniu el llistat:
o Dues pilotes petits que hi càpiguen en un rotllo de
paper de cuina
o 2 rotllos de paper de cuina
o 8 ampolles amb una mica d’aigua perquè no es tombin
amb facilitat.
Tot seguit us en deixem l’enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=Jk6asx39jbs
5.- Exercicis amb els globus
Treballar amb els globus ens permet d'una manera
molt simple i divertit que els nens i nenes desenvolupin la visió espai-temps, la coordinació i, a més a
més, la seva atenció i concentració.
Tot seguit us presentem un seguit d'exemples
d'exercicis amb globus que podeu fer en família:
·
Aconseguir,
sense que el globus toqui a terra (individual):
- 5 cops
amb el cap.
- 5 cops
amb els peus.
- 10 amb
les mans.
·
Aconseguir,
sense que el globus toqui a terra:
- 10
passades amb les mans entre tu i el teu company.
- 5
passades amb els peus entre tu i el teu company.
- 5
passades amb el cap entre tu i el teu company.
Material per l’activitat:
o Un globus
I, com us hem explicat al vídeo, aquí teniu les cançons de la primavera per a que les pugueu aprendre o recordar, si ja les sabeu:
ET DIRÉ UN SECRET MOLT FI
SURT, SOL SOLET
LES ESTACIONS
I, l'audició "La Primavera" de l'Antonio Vivaldi. Recordeu que podeu fer-ne un dibuix i portar-lo a l'escola:
Que tingueu un bon dia Elefants!
Petons!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada